Transport i płatności

DOSTAWY REALIZUJEMY ZA POMOCĄ FIRM KURIERSKICH:

Paczki : DHL / DPD / Poczta Polska

Palety : Raben

Prosimy o kontakt, lub oczekiwanie po złożeniu zamówienia na informację zwrotną z wyceną transportu zamówionego towaru. Zawsze staramy się znaleźć dla danego towaru najlepszy transport. Wyceny dla poszczególnych towarów mogą się różnic, a wynika to z rozmiarów przesyłek. Istnieje również możliwość zamówienia przez klienta własnego kuriera po odbiór towaru.

Można również odbierać zamówione towary osobiście w siedzibie naszej firmy w godzinach pon. - czw. 08:00 - 16:30 i pt. 08:00-16:00 Duże towary wysyłane są poprzez firmy spedycyjne (całe pojazdy) i taki transport jest ustalany i wyceniany indywidualnie.

PŁATNOŚCI

Konto Bouwman Gastro- Instal sp. z o. o. prowadzi Millennium Bank:

Bouwman Gastro- Instal sp. z o. o.
ul. Poznańska 15
55-140 Żmigród
POLSKA
Nr rachunku: 50 1160 2202 0000 0001 0087 8643 Millennium Bank

Przelewy za produkty wykonuje się zgodnie z wysyłanym do Państwa mailem.

W razie problemów prosimy o kontakt: biuro@bouwman.pl.

Co to jest Dotpay?

Dotpay to instytucja płatnicza udostępniająca system szybkich płatności online, które są alternatywą dla tradycyjnych przelewów bankowych. Jesteśmy pośrednikiem między płacącym a sklepem internetowym, dzięki czemu płatność przebiega niemalże w „czasie rzeczywistym”, co nie wymaga oczekiwania na zaksięgowanie przelewu przez bank. Działamy 24h/dobę – niezależnie od pory dnia czy nocy, twoja płatność trafia od razu do sprzedawcy.

Co dla mnie, jako płacącego, oznacza nadpłata?

Nadpłata występuje wtedy, gdy wpłacona kwota jest wyższa niż wartość zamówienia. Nadpłata zostanie zwrócona. W szczególnych przypadkach, Dotpay skontaktuje się z kupującym w celu potwierdzenia numeru rachunku bankowego.

Co to jest Dotpay?

Dotpay to instytucja płatnicza udostępniająca system szybkich płatności online, które są alternatywą dla tradycyjnych przelewów bankowych. Jesteśmy pośrednikiem między płacącym a sklepem internetowym, dzięki czemu płatność przebiega niemalże w „czasie rzeczywistym”, co nie wymaga oczekiwania na zaksięgowanie przelewu przez bank. Działamy 24h/dobę – niezależnie od pory dnia czy nocy, twoja płatność trafia od razu do sprzedawcy.

Co dla mnie, jako płacącego, oznacza nadpłata?

Nadpłata występuje wtedy, gdy wpłacona kwota jest wyższa niż wartość zamówienia. Nadpłata zostanie zwrócona. W szczególnych przypadkach, Dotpay skontaktuje się z kupującym w celu potwierdzenia numeru rachunku bankowego.

Występuje w przypadku, gdy płacący nie wpłaci całej kwoty za towar. Dopóki różnica nie zostanie uregulowana przez płacącego, zamówienie nie będzie zrealizowane. Płacący otrzyma komunikat z systemu Dotpay o wysokości kwoty, jaką należy dopłacić.

Co dla mnie, jako płacącego, oznacza zwrot?

Może wystąpić w przypadku:

a) informacji od odbiorcy (serwisu/sklepu online) o anulowanej transakcji,
b) błędnie wpisanego tytułu uniemożliwiającego weryfikację,
c) nadpłat (następuje zwrot nadpłaconej różnicy),
d) powielonych transakcji.

Co dla mnie, jako płacącego, oznacza odrzucona transakcja?

Występuje, gdy karta, którą realizowana jest płatność, nie uzyska autoryzacji ze strony banku-wydawcy karty. Chcąc zweryfikować przyczyny braku autoryzacji karty, należy się zwrócić do banku. Dotpay nie otrzymuje takich informacji.

Co to jest numer zamówienia/numer transakcji?

W procesie płatności używamy dwóch numerów: zamówienia (np. 23592-X5342 lub M1234-5678) oraz transakcji (np. 20119-G4631 lub M1234-5678). Numeracja ta dotyczy tej samej wpłaty.

Numer zamówienia klienci wpisują w tytule przelewu. Służy do identyfikacji wpłaty.

Numer transakcji to ten, pod którym księgujemy wpłatę dla danego sprzedawcy. Sprzedawcy z kolei nie widzą numeru zamówień, tylko numer transakcji.

Zgodnie z treścią zawartą w wygenerowanych przez nas potwierdzeniach wpłat, w przypadku kontaktu ze sprzedawcą, należy powołać się na numer transakcji, po którym sprzedawca może odnaleźć daną wpłatę na swoim koncie.

Najpopularniejszą formą płatności internetowych w Polsce są przelewy elektroniczne – praktycznie każda osoba posiada bankowość elektroniczną. Dotpay oferuje najszerszy dostęp do przelewów elektronicznych. Wśród nich znajdują się w pełni automatyczne szybkie transfery PayByLink oraz półautomatyczne e-przelewy.

Zdecydowana większość kart płatniczych w Polsce i na świecie dostosowana jest do płatności online.

Aby upewnić się, że Twoja karta także pozwala na dokonywanie transakcji internetowych sprawdź czy znajduje się na niej kod zabezpieczający CVV2/CVC2. Kod ten to 3- lub 4-cyfrowy numer wydrukowany na odwrocie karty, na pasku z Twoim podpisem.

Weryfikacja tego kodu zapewnia większe bezpieczeństwo dokonywanych transakcji internetowych i znacznie ogranicza możliwość, że ktoś posłuży się Twoją kartą w sieci podczas dokonywania zakupów.

Usługa PayByLink polega na pełnej integracji procesu płatności z systemem bankowym. Podczas finalizowania zakupu wszystkie dane przelewu są wypełniane automatycznie, a ich edycja jest zablokowana. Dzięki temu kupujący nie musi ręcznie wprowadzać danych, a pomyłka jest niemożliwa. Realizacja płatności tym kanałem to zaledwie kilkanaście sekund.

W Dotpay można dokonać transakcji następującymi przelewami transferowymi: