Pytania

Pracując w branży wyposażenia sklepów przez długi czas, przyzwyczailiśmy się do wielu podobnych pytań, które nasi klienci nas pytają. Tutaj zestawiliśmy je wszystkie w jedną obszerną listę, dla wygody wszystkich!

Pytania ogólne

1Jak wygląda opcja transportu u Państwa w sklepie?
Wysyłamy towar dużych gabarytów paletami. Jeżeli chodzi o małe przesyłki, głównie akcesoria to wysyłamy kurierem. Koszty przesyłki są doliczane przez sklep automatycznie do zamówienia.
2Czy mogę zapłacić poprzez błyskawiczne płatności?
Tak można zapłacić przelewem jak i również kartą poprzez Dotpay.pl
3Czy fakturę dostanę online czy w paczce z towarem?
Fakturę możemy wysłać online jak i również w paczce z towarem.
4Czy są jakieś dodatkowe opłaty?
Nie ma dodatkowych opłat w naszym sklepie.
5Czy mogę zamówić swój transport do Państwa?
Tak można zamówić własny transport ale wtedy trzeba to uwzględnić w zamówieniu i napisać do nas e-mail z nr zamówienia oraz z informacją o Państwa transporcie.
6Ile średnio trwa dostawa?
Średnio do 3 dni roboczych w zależności od kuriera.
7Jak się z Państwem najszybciej skontaktować?
Najszybciej można nas zastać pod adresem e-mail: biuro@bouwman.pl lub telefonicznie +48 605956353
Masz pytanie odnośnie wyposażenia sklepu?

Zaufaj ekspertom!